Om de klanttevredenheid en de kwaliteit te waarborgen wordt er binnen de praktijk gebruik gemaakt van Qualiview. Hier krijgt de praktijk een maandelijks inzicht over de gegeven therapie en eventuele verbeterpunten. Deze inzichten worden verkregen uit een enquête die aan het eind van de behandeling verstuurd wordt. Het is geheel vrijblijvend om dit wel of niet in te vullen.
Afgelopen jaren scoorde de praktijk binnen Qualizorg gemiddeld onder de patiënten een 8,9.
Ook kunt u via Google recensies lezen naast de vermelding van deze website. Klik hier voor de reviews op Google.
Of op zorgkaart Nederland: Klik hier voor de zorgkaart.
Klacht indienen:
Bij het Klachtenloket Paramedici kunt u terecht met klachten over paramedici. Daar kunt u zich laten informeren over mogelijkheden om een klacht op te lossen en geven antwoord op vragen. Bent u ontevreden over een paramedicus en lukt het niet om de klacht samen oplossen? Dan kunt u bij hen een klacht indienen. De klachtenfunctionaris begeleidt en ondersteunt u bij het klachtenproces. Ga naar www.klachtenloketparamedici.nl.
Reacties van cliënten:
Busra Aydogan:
Het heeft mij zeker een ander beeld op het leven gegeven en meer zelfvertrouwen.”
Sanne Langedijk:
De therapie heeft erg goed geholpen en de therapeute was ook erg vriendelijk en behulpzaam.”
Jorg Veldhuis:
Voor mij heeft het super geholpen!”
Jos Haring:
Ik denk dat ik voor een deel van mijn klachten af ben door de oefeningen, je wordt nog eens gewezen op wat je anders moet doen en hoe.”
Jolanda Bosch:
Ik ben er rustiger door geworden door de situatie die stresserend was opnieuw te bekijken en anders te oordelen.”
Mw. Bouwmeerster:
Ik heb nu een stuk minder pijn terwijl ik er al zo lang mee liep.”
Gerrit Schuijt:
Ik kreeg andere oefeningen en manieren om beter met mijn klacht te leren omgaan.”
W.P. Smit:
Was eerst sceptisch maar buiten verwachting, uitstekende behandeling.”
Ensegul Sutcu:
Het heeft goed geholpen voor mijn klachten.”
Tim de Jonge:
In het begin had ik rugklachten en na een paar keer niet meer.”